johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 31 maj 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 31 maj 2014 23:19

hej idag vakna jag 10.30,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,värmde en pannkaka,tog ut,sen tog ut kaffekoppen,sylt,bestick,sen åt 2pannkakor,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,sen gick ner,tog kaffe,sen tog upp kaffekoppen ,sen borsta håret ,sen drack kaffe,läste bloggar,sen gick ner,diska kaffekoppen,sen kolla bloggar,sen åt jag,pappa lunch,drack,sen sätt vid ipaden,sen sätt vi upp tältet,sen vänta på att mina föräldrar blev klara,sen gick vi till maxi,handla,sen gick hem,kolla efter en kofta som passa,sen byta kläder till Th-shirt,shorts,sen duka jag,sen gav katterna kvällsmat,sen tvätta händerna,sen tog fram såser ,det,sen åt vi kvällsmat,drack Cola,sen hjälpte till att duka av,sen såg film,snacka med min kille i telefon,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards