johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 29 maj 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 29 maj 2014 23:23

Hej idag vakna jag 11.04,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,sen värmde en pannkaka,sen tog ut sylt,kaffekoppen,kniv,gaffel,sen åt 2pannkakor,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,sen sätt vid ipaden,sen drack mer kaffe,sen diska den kaffemuggen,sen sätt vid ipaden,sen tugga tuggummi,sen spotta ut det i en papperskorg,sen åt lunch,sen tugga tuggummi,sen sätt vid ipaden,sen snacka med min kille i telefon,sen drack kaffe,sen sätt vid ipaden,sen åt kvällsmat,sen öppna dörren,sen åt kvällsmat,sen gick upp till min kille,sen kela vi,sen cykla han hem,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards