johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 5 maj 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 5 maj 2014 22:04

Hej idag vakna jag halv åtta ,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,tog kaffe,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe iuterummet ,sen gick upp,Borsta tänderna,sen tog datan,mobilen,sen stoppa ner datan i väskan,sen borsta håret,sen tog väskan,gympapåsen ,tog på mig hjälm,sen låste upp garaget ,sen stängde garaget,sen lämna inne mammasnycklar ,sen cykla till skolan,sen låste cykeln,sen hängde inne mina grejor i skåpet,sen gick till lilla köket,sen gick jag,en kompis,byta om,baka ut bullar,sen hade vi rast,då snacka jag med min kille i telefon,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,sen åt vi frukost ,drack kaffe,sen gick jag,2 till,sålde bullar,sen gick vi tillbaka,tog undan allt,sen kolla på hur vi kom till sundsgården,sen gick vi,åt lunch,sen sätt ute i solen,sen gick,hämta mina idrottskläder ,sen låste skåpet,sen gick till idrottshallen ,byta om i tjejernasomklädningsrum till gympa kläder,sen låste skåpet,sen gick vi ut,gick med idrotten,sen gick vi till tjejernasomklädningsrum ,tog av oss kläderna,sen duscha vi,sen tog på oss kläder,sen låste upp tjejernasomklädningsrum ,sen låste inne gympapåsen,sen tog datan,sen låste skåpet,sen hade vi Janet,skrev mycket på min data,sen såg vi lilla aktuellt,sen sluta vi,sätt upp stolarna,sen tog datan,Sen låste upp skåpet,stoppa ner datan i väskan,sen stängde väskan,sen tog mina grejor,låste skåpet,sen gick till cykeln,sen tog på mig hjälmen,la i gympapåsen i cykelkorgen ,sen låste upp cykeln,cykla hem,sen ställde inne cykeln i garaget,sen tog gympapåsen,sen gick ut,stängde garaget,sen tog inne posten,sen tog av skorna,jackan,hängde upp jackan,ställde inne skorna,sen hängde upp gympakläderna,sen la hjälmen i en låda,sen tog upp skoldatan,sen koka kaffe,sen drack kaffe,snacka med min kille i telefon,sen diska den jag ska ha när jag dricker kaffe på mitt rum,sen sätt vid ipaden,sen snacka med min kille i telefon igen,sen åt vi kvällsmat,sen gick upp,hämta min mobil,laddare,sen gick hem till min kille,sen såg vi HIF,sen följde han mig hem,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards