johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 3 maj 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 3 maj 2014 23:37

Hej idag vakna jag halv tolv,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,sen åt flingor,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,sen tog min mobil,plånbok,busskort,sen snacka med han i telefon,sen gick ut från vår gata,sen tillbaka hem,hämta jackan,sen tillbaka ,sen gick vi till maxi,han tog ut pengar,sen tog vi bussen till Knuttpunkten ,sen åt han thaimat ,han bjöd mig på en thaibox,sen gick vi till tivolit,han vann en nalle till mig,sen gick vi över,kolla på andra sidan,sen gick vi tillbaka ,sen gick,sätt oss vid Dunkers,sen gick,köpte Cola,han godis,sen tog vi bussen hem,jag hoppa av där han hoppa av,gick hem,sen kolla vad dom gjorde här hemma,sen gick ut med Theo,sen gick inne ikryputerummet,hämta blockflöjten,sen gjorde en läxa som jag fick av billi,sen kolla på ipaden,bloggar,sen gick ner,mamma,syrran skrev inbjudningskort till min student ,sen åt vi kvällsmat,sen koka jag kaffe,sen åt vi Budapest ,sen kolla jag på film,sen sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards