johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 1 maj 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 1 maj 2014 23:37

Hej idag vakna jag halv elva,sen gick upp,tog på mig kläder,sen snacka med min kille i telefon,sen gick ner,koka kaffe,sen tog ut smör,skinka,sen smörkniv,kaffekoppen,sen åt en macka,drack kaffe i uterummet ,sen tog inne allt,ställde in smöret,skinkan ikylen,sen gick upp,borsta tänderna ,sen bädda sängen,sen gick ner,tog en spann,en trasa,damtorka hela rummet,sen gick ner med spannen,trasan,sen drack kaffe,sen vatten,sen tog upp dammsugaren ,dammsuga hela rummet,sen tog ner den,sen drack mer kaffe,sen vatten,sen sätt vid ipaden,sen åt lunch korv,hamburgare,sen tog inne allt,sen hängde upp tvätten,sen såg HIF mot Malmö,HIF vann så jäkla gött ,sen sa hejdå till min bror,mina föräldrar ,dom gick,sen åt jag kvällsmat,sen ställde ut pizzan,sen byta kläder,sen tog mitt busskort,plånbok,sen åkte jag,min kille ner till tivolit,hann vann två nallar till mig,sen gick vi en runda,sen gick jag hem,sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards