johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 18 maj 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 18 maj 2014 21:42

Hej idag vakna jag tolv,sen gick upp,tog på mig kläder,sen koka kaffe,sen tog ut pålägg,smör,sen tog ut smörkniv ,kaffekoppen,sen åt en pannkaka,en macka,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,sen kolla på kaninen,sen stängde syrransdörr,sen gick ner,kela med katterna,sen tog upp kaffemuggen,sen bädda sängen,sen såg smartare än en femteklassare,sen gick ner,sen tog en glass,sen åt en glass,drack kaffe,sen åt vi middag,sen diska jag min kaffemugg,sen plocka upp diskmaskinen,sen stoppa ner,sen gick upp,sen duscha,sen smörja inne mig,sen tog på mig kläder,sen såg smartare en femte klassare,sen tog upp godis,dricka,sen såg svenska cupen,sen gick ner,snacka med min mossa lite,sen gick upp,sen snacka med min kille i telefon,sen gick ner,sen packa gympakläder,sen gick ner,duka fram,sen åt vi kvällsmat ,sen duka av,sen sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards