johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 27 maj 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 27 maj 2014 21:46

hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,tog kaffe,åt en macka,drack kaffe i uterummet,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,sätt på sandaler,stoppa ner shorts i väskan,sen tog väskan,tog på hjälmen,sen låste upp garaget,sen stängde garaget,la inne mammasnycklar,sen cykla till skolan,sen låste cykeln,sen byta om till kökskläder,skor,sen sätt i uppbehållsrummet,sen gick till stora köket,sen städa vi stora köket,sen hade vi rast,sen städa lilla köket,sen diska saker i stora köket,körde ner,sen byta vi om i tjernasomkläddningsrum ,sen tvätta våran kläder i lilla köket,sen åt lunch,sen tog vi koppar från personalrummet,diska,sen skrubba bänken,sen fika vi,sen diska av sakerna,sen hängde upp tvätt,sen gjorde hänga gubbe,sen gick till tjernasomkläddningsrum ,tog mina saker,sen låste skåpet,sen låste upp cykeln,sen cykla hem,sen sätt inne cykeln i garaget,sen koka kaffe,sen drack kaffe,sen snacka med min kille i telefon,sen sätt vid ipaden,sen tog på mig cykelhjälmen,sen tog ut cykeln ur garaget,sen stängde garaget,sen cykla till maxi,köpte en film,skavsårsplåster,sen betala,sen låste upp cykeln,sen cykla hem,sen ställde inne cykeln igaraget,sen duscha,sen tog på mig kläder,sen skavsårsplåster på hällen,sen sätt vid ipaden,sen snacka med min kille i telefon,sen åt kvällsmat,sen sätt vid ipaden,sen var med min kille,sen sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards