johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 9 maj 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 9 maj 2014 23:47

Hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,tog ut smör,skinka,kaffekoppen,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,tog på mig skor,jacka,kepsen,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen hoppa av på filbornaskolan ,sen gick resten av vägen till omklädningsrummet,låste inne väskan,låste skåpet,tog jackan,kepsen,sen gick vi till 3an,tog till biblioteket,sen tog buss 219där ifrån till sundsgården,dom som ej ville gå på diskot fick rund vandring runt skolan,sen drack vi,åt chips,sen tog vi bussen tillbaka till Gustav adolfsberg,sen tog 8an upp till skolan,sen låste inne jackan,kepsen,låste skåpet,sen gick till matan,åt lunch,drack mjölk ,sen hade vi rast,sen hade vi Siw,prata om vad dom sa om sundsgården,sen torka spisarna,gjorde rent gallerna,sånt,snåren gick genom friluftsdagen,sen ställde upp stolarna,sen gick,hämta mina saker,sen låste skåpet,sen gick till bussen,sen gick på bussen,sen snacka med min kille i telefon,sen hoppa av på annerovägen,sen gick hem,sen kolla om vi hade fått post,sen hängde av mig jackan,la kepsen i lådan,ställde rätt skorna,hängde upp väskan,sen åt en pizza,sen åt en bulle,drack kaffe,sen drack mer kaffe,sen bädda sängen,sen sätt vid ipaden,sen ringde min kille hem till oss,vi snacka,sätt vid ipaden,sen la vi på,sen sätt jag vid ipaden,sen åt vi kvällsmat,sen såg lets Dance,sen sätt vid ipaden,sen såg vem som vann lets Dance,sen såg eruvison song contest ,sen sa godnatt till mina föräldrar,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards