johannakarlssonmaltby

Alla inlägg under januari 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 31 januari 2015 23:11

Hej idag vakna jag nio,sen la i sängen,kolla på ipaden,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,sen tog inne hd,sen åt frukost,drack kaffe,läste hd,sen tog inne allt,sen gick upp,byta lakan i sängen,sen borsta tänderna,sen slängde mitt gammla lakan i tvätten,sen Borsta håret,sen bädda sängen,sen såg film,sen åt lunch,sen såg film,sen åt kvällsmat,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 30 januari 2015 23:21

Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,sen borsta håret,sen parkera vi vid Olympia där bakom,sen gick vi till lassarett ,sen på kontroll,sen gick vi ditt,sen körde vi hem,sen gick ut,hämta posten,sen drack kaffe,åt kanelbullar,sen såg film,sen åt lunch,sen såg film,sen åt kvällsmat,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 29 januari 2015 22:14

Hej idag vakna jag halv elva,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,sen kolla film,sen gick ner,åt två mackor,sen kolla film,sen duscha,sen tog på mig kläder,sen borsta håret,sen såg film,sen åt kvällsmat,sen såg film,sen såg familjen annorlunda,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 28 januari 2015 22:19

Hej idag vakna jag halv tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen åt frukost,drack kaffe,te,sen la i sängen,sen gick upp,borsta tänderna,sen såg film,sen såg film,sen åt kvällsmat,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 27 januari 2015 23:12

Hej idag vakna jag halv ett,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt lunch,drack jucie,sen åt ett wienerbröd,drack kaffe,sen såg film,sen åt pannkakor,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 26 januari 2015 23:02

Hej idag vakna jag tio,sen gick upp,koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen såg på tv,sen åt nudlar,sen såg på film,sen åt pyttipanna,sen såg på film,sen åt varma mackor,såg film,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 25 januari 2015 22:12

Hej idag vakna jag två,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,såg på tv,sen åt mat,drack läsk,sen gick upp,borsta tänderna,sen såg film,drack vatten,sen såg film,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 24 januari 2015 22:53

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,sen Tog inne hd,sen drack vi kaffe,läste hd,sen gick upp,borsta tänderna,sen bädda sängen,sen sätt vid ipaden,sen duscha,sen tog på mig kläder,sen sätt vid ipaden,sen hjälpte till att ta ner flyttlådor,sen åkte vi till väla,sen till mormor,morfar,sen åt mat,åt kaka,drack kaffe,sen åkte hem,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards