johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 8 januari 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 8 januari 2015 21:38

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen åt frukost,drack kaffe,sen brädde en macka att ha med till jobb,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen tog matlådan,macka,yoggin,stoppa i väskan,sen tog på mig skor,jacka,tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbetskläder,skor,sen tog matlådan,mackan,yoggin,sen la ikylen,sen tvätta händerna,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen åt frukost,drack te,sen tog hand om beställningar med en annan,sen tog hand om disken,sen åt lunch,drack jucie,sen tog hand om disken,sen sluta jag,Sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog väskan,sen tog bussen till maxi,låste inne väskan,sen handla tre saker,sen gick hem,sen drack kaffe,sen duscha,sen tog på mig kläder,sen bädda sängen,sen åt kvällsmat,drack jucie,sen åkte till biblioteket,sen gick till biografen,sen såg vi Sune i fjällen,sen sluta filmen,sen gick vi till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen kolla på ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alls vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards