johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 21 januari 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 21 januari 2015 21:38

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,sen brädde en macka att ha med till jobb,sen gick upp,borsta tänderna,sen tog min mobil,laddare,bok,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig skor,jacka,vantar,mössa,sen stoppa ner mackan,yoggin,la i väskan,sen gick ut iförrådet,tog en matlåda i kylen,sen gick låste,la inne nyckeln,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbets th-shirt,förklädde,skor,keps,sen la maten,mackan,yoggin i kylen,sen tvätta händerna,sen sätt nya muggar,sen tog hand om disken,sen åt frukost,drack te,sen tog hand om disken,sen villa lite,sen tog hand om disken,sen åt lunch,drack vatten,sen tog hand om disken,sen sluta jag,sen gick ,byta om till mina vanliga kläder,skor,jacka,sen la matlådan i väskan,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen drack capetiuno ,sen villa lite,sen åt kvällsmat,drack läsk,sen duscha,sen tog på mig kläder,sen såg film,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra Alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards