johannakarlssonmaltby

Alla inlägg under oktober 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 31 oktober 2013 21:30

  hej idag vakna vi halv sju,sen tog på oss kläder,sen gick,åt frukost,sen gjorde oss klara,sen gick,köpte dricka,chips,sen vänta på bussen till aqualand,sen stog i kö,sen vänta på vår tur i kön,sen fick en biljett,sen gick inne,gick,kolla runder,sen åkte rutsikannor,sen kolla när dom andre åkte,sen åt lunch,sen bada i 2 meterspolen,sen gick ut,vänta på bussen till hotellet,sen gick,la oss vid polen,la,sola,sen sätt ute vid hotellrummet,sen ducha,sen gjorde oss klara,sen gick,kolla en runda,sen gick,åt kvällsmat,sen sätt vid baren,åt glass,sen drack kaffe,sen gick vi till hotellrummet,sen gjorde oss klara förläggdags hade bra alla vi hörs i morgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 30 oktober 2013 21:30

  hej idag vakna vi halv sju,sen gick på toa,sen gick ,åt frukost,drack kaffe,jucie,sen gjorde oss klara ,sen gick till stranden,bada 2 gånger i havet,sen gick vi tillbaka till hotellet,åt glass,sen gick på toa,sen la oss vid polen,sen bada,sola,sen åt lunch,sen sola,sen åt glass,sola,sen gick till hotellet,ducha,sen tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick vi till byn,sen åt i byn,sen gick till playa del sol,sen gick på toa,sen hämta läsk i baren,drack läsk,sen gjorde oss klara förläggdags hade bra alla vi hörs i morgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 29 oktober 2013 21:30

  hej idag vakna vi halv sju,sen gick vi,åt frukost,sen gick till hotellet,gjorde oss klara ,sen gick vi genom öken till stranden,sen gick på toa,tog på mig bikinibyxor,sen bada i havet 2 gånger,sen sola,sen gick vi till hotellet,sen till polen,bada i polen ,sen gick vi,åt lunch,sen villa ett tag,sen gick på toa,drack kaffe,sen bada ipolen med min syrra,bror,sen gick upp,hämta glass,åt glass,sen hämta läsk ,drack ,sen gick vi till hotellrummet,sen gick jag,mamma,syrran,handla chips,sen åt kvällsmat,sen sätt i hotellrummet,sen gjorde oss klara förläggdags hade bra alla vi hörs i morgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 28 oktober 2013 21:30

  hej idag vakna vi halv sju,sen gick ,åt frukost,sen gick till hotellet,sen gjorde oss klara,sen gick ,köpte glass,kolla ut sikten,sen vänta på bussen till palmitospark,sen var framme,sen betala inträde,sen kolla på djur,sen såg en örnshow,sen kolla på fler djur,sen såg en delfinshow,sen kolla på pappegojpark,sen fjärillar,sen gick dom,köpte ett foto,sen åt vi,sen kolla på en pappegojshow,sen köpte en th-shirt,sen gick ute,sen gick på bussen,sen åkte vi en bit,sen hoppa av bussen,gick till hotellet,sen hämta  dricka,sen byta till bikinitoppen,korta shorts,sen sola,dom andre bada,jag sola,drack läsk,kolla en sak på ipaden,sen drack läsk,sen åt vi kvällsmat,sen drack läsk,sen sätt i hotellrummet ,sen gjorde oss klara förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 27 oktober 2013 21:30

  hej idag vakna vi halv sju,sen  gick upp,sen gick,åt frukost,sen gick till hotellet,borsta tänderna,sen gick ner till stranden,sen bada dom andre,jag sola,sen gick vi till hotellet,sen åt lunch,sen la oss vid polen,sola,sen gick vi till bunga low,sätt där ute,drack läsk,sen ducha,sen kolla en sak på ipaden,sen åt vi kvällsmat,sen gick vi ner till byn,jag,mamma handla varsen klänning,syrran handla ett par skor,min bror en sak man skjöt upp,sen hämta vi läsk i baren,gick till bunga low,sätt drack läsk,sen gjorde oss klara förläggdags vi hörs i morgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 26 oktober 2013 21:15

  hej idag gick vi upp tre på natten,sen körde hemme i från till kastrup,sen vänta på flygplanet till gran canira skulle gå,sen åkte flygplan i fem timmar,sen tog buss inne till flygplatsen ,vänta på resväskorna,sen tog en  buss till hotellet,sen cheka inne,sen vänta på bungalow,sen åt,sen gick till bunga low,sen gick jag,min bror till polarna han bada,jag sola,sen åt vi kvällsmat,sen drack läsk,sen gjorde oss klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 25 oktober 2013 23:30

  hej  idag vakna jag halv sju,sen gick upp på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,tog ut smör,skinka,plattmackor,kaffe till mig,åt en macka,drack kaffe i uterummet,sen tog inne sakerna efter mig,sen gick upp,borsta tänderna,tog mobilen,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig skorna,jackan,la ner en frukt i väskan,sen gick till busshållsplatsen ,vänta på bussen,sen tog bussen till skolan,sen hoppa av på filbornaskolan,sen gick till omkläddningsrummet,låste inne mina saker,sen sätt lite i uppbehållsrummet,sen gick vi till thomasklass,sen sa vår lärare vad vi skulle göra,sen börja vi hänga upp halloween saker i musiksalen,sen fixa dukar,en strök dom,sen hade vi rast,jag gick till omkläddningsrummet,hämta pengar,sen gick till cafeeterian,handla,sen fortsätte vi med att fixa till halloweenfesten,sätt inne bord i musiksalen,sätta dukar,sen sätt vi svansar på mössen,ögon,sen gick jag,filippa,fråga om en kaka var klar som han hade gjort,ställde den i musiksalen,sen gick vi,åt i matsalen,sen hade vi lite rast,sen börja duka,blanda saft ,sen kom gästerna,sen börja halloweendisckot,sen sa vi att det var slut,vi börja plocka undan,sen var allt klart,sen samlades vi i uppbehållsrummet,sen hämta jag mina saker,gick till busshållsplatsen,vänta på bussen,sen hoppa av på annerovägen,gick hem resten av vägen,sen tog ner kläder jag skulle ha med till semstern,sen packa väskan jag skulle ha på flygplanet,sen drack kaffe,sen kolla lite på film,sen ducha,sen sätt vid ipaden,sen åt vi kvällsmat,sen läste jag hd,sen såg jag,mamma idol,sen gjorde jag mig klar förläggdags vi hörs när vi kommer hem från semstern igen hade bra alla hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 24 oktober 2013 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,åt en macka,drack kaffe i uterummet,sen gick upp,borsta tänderna,sen gick på toa,sen tog min mobil,sen borsta håret,tog på mig skorna,jackan,tog väskan,gympapåsen,öppna gargaset,stängde gargaset,sen cykla till skolan,tog av min hjälm,det,tog väskan,gympapåsen,låste inne det i skåpet,tog datan,sen hade vi kärnämne vi hade matte,sen svenska,sen rast,sen hade vi fika,lilla aktuellt,sen hade vi engelska,sen låste inne datan i skåpet,sen åt jag lunch,sen gick till omkläddningsrummet,sen gick på toa,tog min väskan,gympapåsen,jackan,sen hämta momor,morfar mig,sen lämna inne väskan,gympapåsen där hemma,hämta mamma,sen åkte vi till tandställnignstandläkaren,fixa en sak,sen vänta vi på mormor,morfar ,sen åkte vi hem till oss ,drack kaffe,åt kaka,sen gick på toa,sen åkte vi till väla,handla,sen åkte vi,hämta min cykel på skolan,sen åkte hem med saker,sen hängde med mina föräldrar till maxi,sen var hemma ett litet tag,sen hängde med mina föräldrar,hämta kinamat,sen åt kvällsmat,sen var med min kille hade bra alla vi hörs i morgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards