johannakarlssonmaltby

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2013

idag

Av johanna Karlsson Maltby - 24 oktober 2013 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,åt en macka,drack kaffe i uterummet,sen gick upp,borsta tänderna,sen gick på toa,sen tog min mobil,sen borsta håret,tog på mig skorna,jackan,tog väskan,gympapåsen,öppna gargaset,stängde gargaset,sen cykla till skolan,tog av min hjälm,det,tog väskan,gympapåsen,låste inne det i skåpet,tog datan,sen hade vi kärnämne vi hade matte,sen svenska,sen rast,sen hade vi fika,lilla aktuellt,sen hade vi engelska,sen låste inne datan i skåpet,sen åt jag lunch,sen gick till omkläddningsrummet,sen gick på toa,tog min väskan,gympapåsen,jackan,sen hämta momor,morfar mig,sen lämna inne väskan,gympapåsen där hemma,hämta mamma,sen åkte vi till tandställnignstandläkaren,fixa en sak,sen vänta vi på mormor,morfar ,sen åkte vi hem till oss ,drack kaffe,åt kaka,sen gick på toa,sen åkte vi till väla,handla,sen åkte vi,hämta min cykel på skolan,sen åkte hem med saker,sen hängde med mina föräldrar till maxi,sen var hemma ett litet tag,sen hängde med mina föräldrar,hämta kinamat,sen åt kvällsmat,sen var med min kille hade bra alla vi hörs i morgon hälsningar johanna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna Karlsson Maltby - 13 mars 2016 17:47


  hej alla ny har jag gått över till noum.com vi hörs där alla 780414376 noum.com/johanna93 ...

Av johanna Karlsson Maltby - 12 mars 2016 22:30


  Hej idag vakna jag  nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen borsta tänderna,håret,sen gick ut i tvättstugan,sen gick inne til...

Av johanna Karlsson Maltby - 11 mars 2016 22:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med till jobb,sen gick inne till min lägenhet,sen gav katternamat,sen borsta tänderna,håret,sen packa ner matlåd...

Av johanna Karlsson Maltby - 10 mars 2016 21:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner färdigrätten,mackan,yoggin,fruk...

Av johanna Karlsson Maltby - 9 mars 2016 21:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner matlådan,mackan,yoggin, la i väskan,sen tog på ...

Ovido - Quiz & Flashcards