johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 9 oktober 2013 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp på toa,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner till uterummet,åt en macka,drack kaffe,sen stoppa ner yoggi,en macka,sen gick upp,borsta tänderna,tog mobilen,sen borsta håret,bad mamma hjälpa mig sätta upp håret,sen gick ut till förrådet,tog en färdigrätt,sen gick till bussen,sen hoppa av på knutpunkten,gick till jobb,sen ringde på dörren,en öppna,sen byta om till kökströja,förklädde,skor,sen ställde inne sakerna i kylen,sen tog hand om disken,sen hade vi frukost,åt yoggi,en macka,drack kaffe,sen tog hand om disken,sen fortsätte ta hand om disken,sen hade vi lunch åt grillad kyckling,drack saft,kaffe,sen torka borden,mikrovågsungnar,sen hjälpte en med disken,sen gick på toa,sen hjälpte en med disken,sen sluta vi, jag,en till tjej gick,byta om till våran vanliga kläder,sen gick till knutpunkten,sen tog bussen,sen hoppa av på statena,gick inne på hemköp,köpte julmust,sen gick till busshålsplatsen,tog bussen hem,hoppa av på annerovägen,sen koka kaffe till mig,mina föräldrar,sen hängde upp tvätten,sen ducha jag,sen tog på mig kläder,sen såg film,sen sätt vid ipaden,sen såg film,sen duka till kvällsmaten,sen åt vi kvällsmat,sen såg film,ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards