johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 10 oktober 2013 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut smör,smörkniv,skinka,en koppkaffe till mig,åt en macka,drack kaffe iuterummet,brädde en macka att ha med till jobb,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,stoppa ner yoggin,mackan i kassen,sen borsta håret,bad mamma hjälpa mig sätta upp håret,sen tog på mig skorna,jackan,tog kassen,sen gick till bussen,gick på bussen,sätt i mot busskortet,sen hoppa av på knutpunkten,tog kassen,sen gick resten av vägen,sen gick inne,ringde på dörren,sen gick,byta om till jobbetröjan,förklädet,skorna,sen ställde inne yogin,mackan,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen hade vi frukost,åt min yogi,min macka,drack yoggi,drack kaffe,sen la inne drick yogurten i kylskåpet,sen tvätta händerna,sen torka borden,sen gick på toa,sen tog vi hand om disken,sen sluta vi,jag gick inne,byta om till mina vanliga kläder,sen gick till knutpunkten,sen tog bussen ,sen hoppa av på annerovägen,gick resten av bitten hem,tog inne posten,sen gick på toa,sen värmde mat till mig,sen åt mat,drack jucie,sen  koka kaffe till mig,mamma,drack kaffe,åt kanelbullar,sen såg film,sätt vid ipaden,sen gick på toa,sen passa ljusen till pappa kom hem,sen såg film,sen gick på toa,sen åt vi kvällsmat,sen gick på toa,sen gick hem till min kille,vi såg pippi långstrump filmerna jag hade med mig som jag hade köpt,sen gick jag hem,gick på toa,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards