johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 5 oktober 2013 23:13

  hej idag vakna jag halv tolv,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut filmjölken,muslin,kaffekoppen,talrik,skeden,sen gick ut i uterummet,åt filmjölk,musli,drack kaffe,sen tog inne alla sakerna igen,sen borsta tänderna,sen damtorka mitt rum,sen åt vi lucnh,åt pizza,drack läsk,sen gick upp,byta till jeans,min tunnalångarmadtröja,flisjackan,sen borsta håret,sen tog på mig jackan,skorna,sen åkte vi,tanka bilen,sen gick pappa hem,sen körde mamma,jag,syrran till väla,sen kolla vi på vinterjacka till syrran,sen gick vi i affärer,sen hitta vi ett överkaste till min säng,sen bli klockan mycket,sen körde vi hem,ska köra ditt en ny runda imorgon,sen hemma damsuga jag rummet,sen drack kaffe,sätt vid datan ,ändra fel stavade saker på bloggen,sen gick på toa,sen gick ner,strök mina kläder,sen villa lite,sen gick upp,ducha,sen tog på mig kläder,sen såg film,sen åt vi kvällsmat schnitzel,pommes,potatis,majs,gurka,blomkålsstuvni
ng,sen duka vi av,sen såg vi idol som mamma hade spelat inne från igår,sen gick jag upp,sen gick på toa,sen sätt vid ipaden,sen sätt på en film,såg film,ser trolltider,ska snart göra mig klar föläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards