johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 8 oktober 2013 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp på toa,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt en macka,drack kaffe iuterummet,sen stoppa ner yoggi,en macka i kassen,sen gick upp,borsta tänderna,tog mobilen,sen borsta håret,sen bad mamma hjälpa mig,sätta upp håret,sen tog på mig skorna,jackan,tog kassen,gick ut iförrådet,tog en färdigrätt,stoppa i kassen,sen gick till bussen,tog bussen till knutpunkten,gick resten av vägen till jobb,sen byta om till kökströjan,förkläddet,skorna,kepsen,sen tog hand om disken,sen hade vi frukost åt en yoggi,en macka,drack yoghurt,kaffe,sen hade vi möte,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen villa lite,sen fortsätte ta hand om disken,sen hade vi lunch åt pasta med fyra ostar,drack saft,kaffe,sen tog hand om disken,sen byta jag,två tjejer till om till våran vanliga kläder,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen tog posten,sen koka kaffe,åt kanelbulle,sen såg film,sen gick på toa,sen såg film,sen gick på toa,sen öppna gargaset,cykla till maxi,handla en halstablett,två filmer,sen cykla till ica nära drottninghög,såg en sak,sen cykla hem,sen såg film,sen gick på toa,sen såg film,sen åt jassonsfrestelse,drack jucie,sen fortsätte se film,sen såg film,ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards