johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 7 oktober 2013 21:30

   hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,åt en macka,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,hämta mobilen,sen gick ner,packa ner en macka,yoggi,matlådan,saften,sen la ner dom i kassen,sen borsta håret,bad mamma sätta upp mitt hår,sen tog på mig skorna,jackan,tog kassen,gick till bussen,tog bussen till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen ringde på dörren,sen öppna en,sen byta om till kökströja,förklädde,kökskorna,sen tvätta händerna,sen ställde inne maten,sen tog hand om disken,sen hade vi frukost åt en macka,yoggi,drack kaffe,drack yoghurt,sen ställde inne yoghurten,sen hängde med en ner till språkcafeet,fixa till där,sen åkte vi upp till skatteriet igen,sen tvätta händerna,tog hand om disken,sen hade vi lunch,åt spaggeti med köttfärsås,drack kaffe,saft,sen tog hand om disken,sen gick jag,en till tjej,byta om till våran vanliga kläder,sen tog kassen,sen gick till bussen,tog bussen hem,hoppa av på annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen åt kanelbullar,drack kaffe,sen ducha jag,sen tog på mig kläder,sen såg film,sen kom min kille,sen la vi,kela,sen kolla vi på astrid lingren på ipaden,sen åt jag kvällsmat,sen byta till jeans,tunnlångarmadtröja,sen gick jag ut,gick med min kille,sen gick jag hem,byta om till mysbyxor,sen såg film ser campa i klaveret med stefan,krister,ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards