johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 21 oktober 2013 21:30

  hej idag väckte pappa mig,sen gick upp på toa,sen tog på mig kläder,sen åt en macka,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,tog mobilen,skoldatan,stoppa ner i skolväskan,sen tog borsta håret,tog på mig skorna,jackan,tog väskan,gympapåsen,sen låste upp gargaset,sen lämna inne mammasnycklar,sen cykla till skolan,sen låste cyklen,tog av min hjälm,tog mina saker,sen låste inne det i omkläddningsrummet,sen gick vi till lilla köket,sen gick vi,byta om till kökskläder,kökskorna,sen gjorde vi maräng spökmaränger ,sen gick jag,en till,byta om,gick till willys iösregn inte kul,sen gick vi tillbaka,hängde jackorna på tork,sen hade vi rast,sen gick vi,byta om till kökskläder,kökskor,sen gjorde ögon på spökmärngerna,sen gick vi,byta om till våran vanligakläder,sen åt vi spökmäranger,sen gick vi till matan,åt,sen hämta våran idrottskläder,gick till idrotten,sen byta om till gympakläder,sen hade vi gympa,sen sluta vi gympan,gick,ducha,sen lämna inne gympakläderna i skåpet,sen hade vi kärnämen,sen sluta vi kärnämne,tog mina saker,cykla hem,sen låste inne cyklen i gargaset,sen gick på toa,sen koka kaffe till mig,sen såg film,sen åt kvällsmat,sen såg klart filmen,sen gick ut,gick med min kille,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards