johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 12 oktober 2013 23:30

  hej idag vakna jag klockan nio,gick upp på toa,sen gick inne på mitt rum,tog på mig kläder,sen tog inne hd,sen koka kaffe,sen tog ut kaffekoppen,en talrik,åt våfflor,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,sen gick ner,plocka upp diskmaskinen,stoppa ner i diskmaskinen,sen borsta håret,sen gick upp,bädda min säng,sen såg film,sen cykla till maxi,handla 2 filmer,sen cykla hem,sen såg film,sen åt vi en varmmacka,sen gick på toa,sen koka kaffe till mig,pappa,drack kaffe,läste gårdagens hd,dagens hd,sen gick på toa,sen fortsätte se film,sen var jag,min bror själva hemma,sen kom min kille,sen såg vi film hos oss,sen gick jag ner,åt kvällsmat,sen gick på toa,sen gick upp,då var min kille inte glad,då trösta jag han,sen såg vi film,kela,sen byta jag till jeans,en annan tröja,sen gick vi hem till min kille,såg film,där fick jag en bulle,julmust,sen kladdkaka,julmust,sen såg vi film,sen såg vi smällare på youtube,sen en film till,sen gick vi,han följde mig hem,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards