johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 3 oktober 2013 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut en kaffekopp med kaffe i,en talrik,sked,filmjölken,åt filmjölk,drack kaffe,brädde en macka att ta med till jobb,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,stoppa ner maten i kassen,yoggin,drick yoghurt,sen borsta håret,bad mamma hjälpa mig,sätta upp håret,sen tog på mig skorna,jackan,tog kassen,sen gick till bussen,sen gick på bussen,sätt i mot busskortet,sen hoppa av på knuttpunkten,tog kassen,sen gick några inne så gick inne genom dörren,sen gick inne i omkläddningsrummet,byta om till kökströja,förklädde,skor,sen tog min mat,la inne i kylskåpet,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen villa lite,sen tog hand om disken,sen hade vi frukost åt en macka,yoggi,drack yoghurt,kaffe,sen gick på toa,sen tvätta händerna,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen hade vi lucnh,åt fläskfilegryta,drack saft,kaffe,sen gick på toa,sen tvätta händerna,tog hand om disken,sen sätt ut talrikar,glas,sen stängde vi av maskinen,sen gick jag,en till inne,byta om till mina vanliga kläder,tog min kasse,sen gick till bussen,sen hoppa på bussen,sätt i mot busskortet mot maskinen,sen hoppa av på annerovägen,gick hem,kolla om vi hade fått post,sen gick inne,gick på toa,sen koka kaffe till mig,mamma,sen drack kaffe,såg film,sen gick på toa,sen tog mer kaffe,drack ,sen gick på toa,sen gick ut,gick med min kille vi gick till netto,sen köpte jag ett choklad,åt,sen gick vi till dalhem,sen gick jag hem till mig,han hem till sig,sen gick jag hem till mig,sen gick på toa,sen värmde min mat,åt min kvällsmat,drack chokladmjölk,sen duka av efter mig,sen ducha jag,sen tog på mig kläderna,sen såg jag film,ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards