johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 1 oktober 2013 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp på toa,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,tog ut kaffe,gaffel,kniv,smör,pålägg,smörkniv,kaffekoppen
,åt en pannkaka,en macka,drack kaffe i uterummet,brädde en macka,stoppa ner i kassen,stoppa ner en yoggi,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen borsta håret,bad mamma hjälpa mig,sätta upp håret,sen tog på mig skorna,jackan,tog kassen,sen gick ut iförrådet,tog en färdigrätt,sen gick till bussen,sen gick på bussen,sätt mot busskortet mot maskinen,sen hoppa av på knuttpunkten,gick resten av vägen,sen byta om till kökströja,förklädde,skor,keps,sen sätt inne mina saker i disken,sen tog hand om disken,sen baka jag,en handledare,sen hade vi frukost åt en macka,yoggi,drack yoggi,kaffe,sen fortsätte vi baka,sen tog hand om disken,sen torka jag en vagn,sen fixa jag,en till den vagnen,sen tog hand om disken,sen värmde min färdigrätt jag åt min färdigrätt,drack saft,kaffe,sen torka borden,mikrovågsungnarna,arbetsbänken,sen hjälpte jag en med disken,sen plocka vi ner alla saker,sen tog sissta disken,sen stängde vi diskmaskinen,släckte allt,sen sluta vi,jag gick,byta om till mina vanligakläder,gick till bussen,sen tog bussen ,sen hoppa av på annerovägen,sen tog inne posten,ingen var hemma men hade nycklar med,låste upp dörren,sen gick på toa,sen smsa med min kille,sen koka kaffe till mig själv,sen  blanda saft,sen gick på toa,sen kom min kille,sen kolla vi på film på mitt rum,sen åt jag kvällsmat,sen såg vi film,sen gick han hem,sen ducha jag,sen slängde mina kläder itvätt,sen  borsta håret,sen klädde på mig kläder,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards