johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 13 oktober 2013 21:30

  hej idag vakna jag tolv,sen gick på toa,sen snacka med min kille i telefon,sen tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,sen åt 2 pannkakor,drack kaffe,sen tog undan sakerna,sen gick upp,borsta tänderna,sen bädda sängen,rulla upp,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig skorna,jackan,sen gick jag,min kille,mata ankorna,sen gick vi till maxi,sen gick vi han hem till sig,jag hem till mig,sen åt rotmos,falukorv,sen såg film,sen ducha,sen såg film,sen klädde på mig kläder,sen såg film,lilla aktuelt på min ipad,sen såg film,sen packa gympakläder,sen gick på toa,sen  kom min kille ,vi såg film,sen åt kvällsmat,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards