johannakarlssonmaltby

Alla inlägg under mars 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 31 mars 2015 22:30

  Hej idag vakna jag 09.18,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrarshus,sen åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen borsta tänderna,håret,sen gick inne till mina föräldrar,duscha,sen tog på mig kläder,sen gick inne till min lägenhet,sen diska,sen gick inne till mina föräldrar,åt lunch,sen gick inne till min lägenhet,villa,sen såg sverige på tv,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,sen sa godnatt till mina föräldrar,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 30 mars 2015 22:30

  Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrarshus,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen såg film,sen gick inne till mina föräldrarshus,åt lunch,drack mjölk,sen gick inne till min lägenhet,sen såg film,sen gick inne till mina föräldrarshus,hämta min  kvällsmat,sen åt kvällsmat,drack mjölk,sen såg ullared,sen sen diska upp lite,sen såg ullared,sen klart,sen såg tv,sen kom mamma hem,sen gick inne till dom,sa godnatt,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 29 mars 2015 22:30

  Hej idag vakna jag nio,sen tog på mig kläder,sen åt frukost,drack te,sen borsta tänderna,håret,sen drack kaffe,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen packa jag,sen såg jag,mormor inspelad melodifestivalen,sen kom dom andre,sen åt vi mat,sen fika vi,sen åkte vi hem,lämna allt,tog saaben,sen åkte vi,handla på hornbach,sen åkte vi hem,byta bil,sen åkte vi,handla ,sen åt kvällsmat,drack mjölk,sen åkte vi hem,sen kela med katterna,sen snacka med min kille imobil,mamma prata lite med mig,sen kolla saker på nätet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 28 mars 2015 22:30

  Hej idag vakna jag 08.20,sen gick upp,tog på mig kläder,sen åt frukost,drack te,sen borsta tänderna,håret,sen åkte vi ut,mata katterna,sen åkte vi hem till mormor,morfar,sen fika vi,sen gick jag,mormor ut,gick,sen sätt vid ipaden,sen villa jag,sen åt spaghetti,köttfärsås mixat,drack mjölk,sen villa jag,sen åkte vi ut,mata katterna,sen åkte vi hem till mormor,morfar,sen åt kvällsmat,drack påskmust,sen såg smartare än en femte klassare,sen gladiatorierna,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 27 mars 2015 22:30

  Hej idag vakna jag halv nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen åt frukost,drack te,sen borsta tänderna,håret,sen åkte jag,mormor,mata katterna,sen åkte jag,mormor,handla på city gross,sen åkte vi hem till mormor,morfar,sen packa dom upp allt,sen gick vi ut,gick området runt,sen gick hem till mormor,morfar,sen åt lunch,drack mjölk,sen villa jag,sen såg film,sen fika vi,sen villa jag,sen kom min kille,sen fika vi,sen åkte vi ut,mata katterna,sen körde vi hem min kille,sen åt vi kvällsmat,såg jag,mormor lets dance,sen såg vem som åkte ut från lets dance,sen smsa mamma,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 26 mars 2015 22:30

  Hej idag vakna jag 08.50,sen gick upp,tog på mig kläder,sen åt frukost,drack te,sen borsta tänderna,håret,sen åkte vi,mata katterna,sen körde vi hem till mormor,morfar,sen fika vi,jag åt glass,drack kaffe,såg en film på ipaden,sen åt lunch,drack vatten,sen villa jag,sen fika vi,sen åkte vi ut,mata katterna,sen åkte vi hem till mormor,morfar,sen åt kvällsmat,sen sätt,snacka,sen körde jag,momor hem min kille,sen såg jag familjen annorlunda,skypa med dom i österike,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 25 mars 2015 21:30

  Hej idag vakna jag halv nio,sen tog på mig kläder,sen åt frukost,drack te,sen borsta tänderna,håret,sen åkte vi,mata katterna,sen åkte vi hem till mormor,morfar,sen åt lunch,drack vatten,sen tog en tablett,sen borsta tänderna,sen åkte jag,mormor till tandställningstandläkaren,sen körde vi hem till mormor,morfar,fika,drack kaffe,sen åkte vi ut,mata katterna,sen körde vi hem till mormor,sen fika vi,drack kaffe,sen villa jag,sen åt kvällsmat,drack vatten,tog en tablett,sen sätt vid ipaden,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 24 mars 2015 21:30

  Hej idag vakna jag halv nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen åt frukost,drack te,sen borsta tänderna,håret,sen åkte vi,mata katterna,sen åkte vi till maxi,handla,sen blev jag yr,gick ut,sätt mig,villa,sen åkte vi hem till mormor,morfar,sen villa jag,sen åt lunch,drack vatten,sen såg jag film,sen villa jag,sen såg film,sen åkte vi,mata katterna,sen åkte hem till mormor,morfar,sen åt kvällsmat,tog tabletter,drack vatten,sen såg film,villa,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards