johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 6 mars 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 6 mars 2015 21:30

  hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrarshus,sen åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med till jobb,sen gick inne till min lägenhet,sen borsta tänderna,håret,sen tog yoggin,maten,ipaden,la i väskan,sen tog på mig skor,jacka,sen låste min lägenhet,sen gick till mina föräldrarshus,sen tog mackan,la i väskan,sen körde mamma mig till jobb,sen byta om till arbetsth-shirt,förklädde,skor,keps,sen tog maten,mackan,yoggin,la i kylen,sen la ipaden i lådan,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen hängde med en ner till det andra cafeet,sen åt frukost,drack te,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen åt lunch,drack läsk,sen tog hand om disken,sen sluta jag,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog väskan med ipaden i ,sen vänta jag på min kille,sen sen tog jag,min kille tåget,sen gick till ica,sen körde pappa oss hem,sen såg film,sen åt kvällsmat,sen såg film,sen såg lets dance,sen gjorde oss klara förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards