johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 7 mars 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 7 mars 2015 23:30

  hej idag vakna jag ,min kille åtta,sen gick upp,tog på oss kläder,sen gick inne till mina föräldrarshus,tog brödet,sen åt jag,min kille frukost i min lägenhet,drack kaffe,han drack mjölk,sen borsta tänderna,håret,sen duka av,sen diska han,dammsuga,sen såg film,sen körde mamma oss till ikea,sen ,sen tog vi bussen ner till stan,sen åt lunch,drack vatten,sen tog busse till maxi,sen handla vi på maxi,sen gick vi hem till han,hämta saker,sen tog vi bussen hem till mig,sen gick till ica,handla,sen hämta pappa oss,sen körde oss hem,sen åt kvällsmat,sen såg vi melodifestivalen,åt godis,drack läsk,sen såg film,sen såg film,sen sa godnatt till mina föräldrar,sen gjorde oss klara förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards