johannakarlssonmaltby

Alla inlägg under juni 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 30 juni 2013 23:15

  hej idag väckte pappa mig 10.40,sen klädde jag på mig,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost  åt en macka,drack kaffe i uterummet,sen duka av efter mig,sen borsta tänderna,håret,sen smsa min kille,sa att jag var klar,sen tog på mig skor,jackan,sen träffades jag,min kille vid annerovägen,sen tog vid 1 an ner till knuttpunkten,sen tog tåget till åstorp,gick torpedagarna,gick runt,kolla,sen regna det,sen åt min kille hamburgare,sen  gick min kille på toa,sen åkte vi till helsingborg igen,hoppa av på knuttpunkten,sen ringde jag,fråga mina föräldrar om jag kunde äta på mcdonald`s, där käka jag en bigmac menny,sen tog vi bussen hem,stog,vänta på bussen,sen tog 1 an hem,hoppa av på dalhem centrum,jag gick inne på kometen,handla godis,sen gick ner för trapparna,gick över bron till dagiset hem,sen käka han ,jag drack kaffe,sen gick vi ut,gick iväla by,sen när jag kom ducha jag,sen såg på virus i bataljonen,sen gick inne på tv 4 play på ipaden,såg sommarkrysset,sen åt vi kvällsmat,sen gick jag på toa,sen fortsätte jag se sommarkrysset,sen såg jag solsidan,sen gustafsson 3 tr upp,sen såg jag klart virus ibataljonen,sen ska jag se allsång på skansen,sen göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon när det är ny månad hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 29 juni 2013 22:30

      hej idag vakna jag halv tolv,sen tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,tog ut smör,skinka i uterummet,sen hällde upp kaffe i en kopp till mig,sen tog inne sakerna igen,sen  borsta tänderna,sen gick på toa,sen bädda sängen,sen hjälpte mamma mig,borsta tänderna,sen gjorde vi oss klara,borsta håret,sen gick på toa,sen tog på mig skor,tog jacka,sen åkte vi bil till kullaberg,klättra där,sen börja det regna så vi gick till ett kaffe,åt glass,köpte dricka som jag,mina sysskon dela på,sen körde vi hem från kullaberg igen,sen spela vi hemma,sen käka vi lunch vi åt potatis,kött,benarisesås,sen koka min pappa kaffe till oss,jag drack kaffe,åt en chokladmunk,sen spela vi clueodo igen,sen såg jag film små citroner gula,sen var den slut sätt vid ipaden,sen spela vi clueodo,sen åt vi räkor,sen drack läsk,åt chips,spela cluedo,sen mötte jag,mamma syrran,sen spela vi cluedo igen,sen såg jag virus i bataljionen,sen sätt vid ipaden,ska göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 28 juni 2013 23:15

  hej idag vakna jag halv tolv,tog på mig kläder, sen gick på toa,sen åt frukost,åt en macka,drack kaffe,sen såg film,sen duscha,sen gick på toa,sen åt lunch vi halv fyra åt taco,drack läsk,sen såg film,sätt vid ipaden,sen åt kvällsmat halv fem,sen kom min kille hem till mig,jag byta till långbyxor,långarmadtröja,sen tog vi 21 an till ramlösa station,sen kom tåget precis så vi skynda oss ner till tåget,sen tog tåget till åstorp,sen var vi framme vid halv sju ungefär,sen gick vi ,kolla iåstorp på torpedagarna men dom hade inte sätt upp många stond,sen gick vi till oj, min kille bjöd mig på godis,sen gick vi tillbaka till marknaden jag bjöd han på läsk,sen drack vi upp våran läsk,sen gick han på toa,sen tog vi tåget tillbaka till helsingborg igen,hoppa av på knuttpunkten,sen åkte vi upp till mc donalds där köpte min kille 2 hamburgare till sig,sen tog vi 1 an hem till mig han hängde med mig hem,vi såg på film,la,myste i min säng,sen vid halv tolv ungefär gick han hem,sen gjorde jag mig klar förläggdags,la mig isängen vid ipaden,sen sovde jag hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 27 juni 2013 23:30

  hej idag vakna jag tolv,tog på mig kläder,gick på toa,sen gick ner,åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,byta kläder,sen körde vi hemme ifrån till mormor,morfar,sen åt vi chips,drack äppeldryck,sen åt vi kvällsmat,lunch,sen snacka med min kille itelefon,sätt vid ipaden,sen åt vi jordgubbstårta,drack kaffe,sen såg vi hif,åt godis,drack äppeldryck,sen sätt jag vid ipaden,snacka om att kanske se hif med sofia,jesper,emil min kille den 8 juli,sen ringde emil mig,vi snacka,sen sätt jag vid ipaden,sen körde vår morbror oss hem,sen sätt jag ipaden på laddning,sen gick på toa,sen sätt på tvn,såg på film ser svenssonsvenssonfilmen,sen sätt vid ipaden,morfar fick en kaffekopp av mig,sen fick han teckningar,en blomma,ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 26 juni 2013 23:29

  här är jordgubbar vi har ätit i sommar,äter i sommar jag älskar jordgubbar har gjort det sen jag var liten .

Av johanna Karlsson Maltby - 26 juni 2013 23:19

    hej idag vakna jag halv elva,gick på toa,sen klädde på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,åt frukost åt en macka,drack kaffe i uterummet,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig långbyxor,långarmadtröja,sen åt vi lunch vi åt revben,melon,jordgubbar,drack kaffe,sen åkte vi till ikea,mina föräldrar handla saker där,min syrra med,sen åkte vi till väla,där handla jag en film som heter små citroner e gulla är bild på den under bilden på mig här,sen handla jag en pressent till morfar vi ska fira han imorgon,han fyller år på fredag,sen köpte jag en pressent till mormor samtidigt,sen köpte min bror ett spel,min mamma köpte en papperskorg,sen åkte vi till coop,köpte chips,nudlar,jag köpte ett choklad,dom köpte chips,sen körde vi till leklust där köpte mamma ett familjespel,sen körde vi hem,sen fortsätte jag se svenssonsvensson säsong 4 avsnitt 8-13,sen åt vi kvällsmat,sen fortsätte jag se svenssonsvensson säsong 4 avsnitt 8-13,sen sa våran förldrar nu ska vi spela,då spela vi ett sällskapsspel, sen såg jag svenssonsvensson säsong 4 avsnitt 8-13,sen sätt vid ipaden,ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 25 juni 2013 23:03

  hej idag vakna jag 10.30,gick på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,tog ut bröd,smör,skinka,sen fyllde kaffe till mina föräldrar i en kopp,gav dom varsen kaffekopp,sen gick till köket,hämta mitt kaffe,sätt i uterummet,åt frukost,sen tog inne underläggen,sen gick upp,borsta tänderna,sen  hämta posten,sen såg film,sätt vid ipaden,sen duscha,sen klädde på mig finkläder,sen fick vi gäster för min bror fylla år när vi var idanmark,sen åt förrätt revben,melon,sen åt taco,sen åt vi tårta ,drack kaffe,sen åtta gick dom hem då sa jag hejdå till dom,sen gick på toa,sen fortsätte se svenssonsvensson säsong 3,sen såg ens sommar som heter emilssommar han var synskada,sen sätt vid ipaden,sen sätt igång datan jag fick av mormor ijulas,sen la inne bilder på facebook,såg svenssonsvensson säsong fyra,nu ska jag fortsätta lägga inne bilder på facebook,sen göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 24 juni 2013 23:11

  hej idag vakna jag 10.30,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,sätt på kaffe,tog ut smör,bröd,skinka,sen tog ut koppen med kaffe i ,drack kaffe, åt frukost i uterummet,sen borsta tänderna,håret,sen la inne bilder på facebook,såg på svenssonsvensson säsong 3 dics 2,sen åt kinamat till lunch,drack läsk,sen sätt vid ipaden,sen städa mitt rum,allrummet,villa lite,sätt vid ipaden,sen städa där nere,sen sätt vid ipaden,sen tog glass på talrik när mina föräldrar kom hem,sen gick på toa,sen sätt vid ipaden,sen hämta dom min syrra,jag höll koll på maten,sen åt vi förrätt,sen sätt jag mig vid ipaden,sen åt vi kvällsmat,sen tog jag på mig byxor,långaramadtröja,strumpor,sen gick på toa,sen sa till mina föräldrar att jag gick ut,gick till lokalen där sätt jag,min kille,snacka ett tag,sen sätt vi oss,snacka på en annan bänk,sen gick han hem till sig,jag hem till mig,sen gick jag inne i uterummet,tog av skorna,jacka,ställde skorna i hallen,hängde jackan,sen gick upp på mitt rum,byta om till shorts,sen skicka bilder från ven till en kompis,sen la inne bilder på facebook,ska göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards