johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 8 juni 2013 23:04

  hej idag vakna jag 09.48,sen gick upp,klädde på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,åt en macka,drack kaffe sätt i uterummet,sen borsta tänderna,sen ducha,sen klädde på mig,sen borsta håret,sen drack kaffe,åt ballerinakex,sen tog min plånbox,mitt busskort,mitt pressenkort på väla,min mobil,tog på mig byxor,långarmadtröja,sen skorna,sen gick vi till maxi,sen åkte till väla jag,min kille gick på väla,leta efter långashorts men hitta inga så ska ditt med mamma en dag blir letare då,sen åkte vi till stan jag,min kille,åt chinamat,sen åkte vi till rydebäck,gick där,sen åkte vi bussen till stan,handla godis på pistachia,sen åkte vi 1 an upp till dalhem,hoppa av vid dalhem centrum,sen gick jag hem,sen sätt vid ipaden,sen kom min kille hem till mig,då snacka vi,sen åt jag kvällsmat,sen sätt han vid min ipad,jag sätt på eva,adam,kolla,då kolla vi på den,drack engeridricka,cola,sen kom mamma hem,då gick min kille hem,vi snacka lite där ute,jag sätt ut hans cola i vår kyl,nu ser jag eva,adam andra skivan hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards