johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 6 juni 2013 23:05

  hej idag väckte min kille mig,jag vakna halv tolv,sen gick ner,han skulle gå till fredriksstall,jag gick på toa,sen koka kaffe,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen var ute med theo,sen var ute lite själv,sen åt korv med bröd,sen såg sunessommar,sen såg film från jag var liten,åt glass,drack kaffe,sen gick på toa,sen sätt vid ipaden i uterummet,sen fortsätte se film från jag var liten,sen drack mer kaffe,sen gick på toa,sen gav min kille dricka,sen vänta på han på mig på mitt rum när jag åt kvällsmat i uterummet,sen tog vi bussen till stan,var istan ett tag,sen tog bussen hem,hoppa av på annerovägen,han gick hem till sig,jag hem till mig,sen tog coca cola,nu ser eva,adam,sen ska jag lägga inne bilder på fb,sen göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards