johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 4 juni 2013 21:40

  hej idag vakna jag halv åtta,sen åt frukost,åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen  byta till avslutningskläderna,sen tog på jackan,skorna,tog hand väskan med kamran,mobilen i,sen gick till bussen,tog den till skolan,sen gick inne till skåpet,låste inne mina  saker,sen sätt i uppbehållsrummet,sen gick till lilla köket där hade vi frågesporter,jag,två andra kompisar vann bägge gångerna,sen gick vi till aulan,kolla när dom spela,sjöng,sen gick vi till atriumgården där servades hamburgare,dricka,sen gick vi inne i uppbehållsrummet,åt,sen gick vi ut till atriumgården,rektorn tacka av studenterna,sen tacka en annan lärare av en lärare,sen tacka vi av rektorn som vi får en ny rektor till hösten,sen gick jag till skåpet,tog jackan,sen lämna en planch till en kompis,sen tog jag bussen hem,sen lyssna på musik hemma,drack kaffe,sen byta till andra kläder,åkte till tandläkaren,sen åt när jag kom hem,drack kaffe åt glass,sen kolla på film,sätt vid ipaden,sen åt kvällsmat,sen gick på toa,sen gick till lidil med min kille,sen till maxi med min kille,sen var vi ut,gick en liten runda det var skönt väder,nu ska jag lägga inne bilder på fb,sitta vid ipaden hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards