johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 12 juni 2013 21:33

  hej idag vakna jag 7.43,sen gick ner,åt frukost iuterummet åt en macka,drack kaffe,sen gick på toa,borsta tänderna,håret,sen byta kläder,sen gick inne på rummet,bädda sängen,sen tog på mig skorna,sen körde vi till sysskonas skola,sen gick vi inne i kyrkan,såg när dom uppträdde,när syrran fick sitt betyg,sen körde pappa hem mig,mamma,brossan för syrran skulle ha fin middag med fröknarna,sen käka vi lunch ,sen sätt vi vid ipaden,var med katterna,sen sätt vid ipaden,sen hämta mormor ,mamma,syrran,sen körde dom hem med syrran,dom byta om till andra kläder,sen åkte jag,mormor,mamma ,sara till väla,sen handla jag,syrran,mamma kläder på väla jag handla en bikini,ett par shorts,det handla mamma med sara handla mest kläder,sen åkte vi hem,sätt vid ipaden,sen körde mina föräldrar min syrra,en kompis till syrran till domstenstrand,sen körde mina föräldrar till ringstorpspizzeria,köpte pizza till min bror,en pizza till , en kebabrulle,en kebab i bröd,jag,pappa åt av kebabrullen jag åt 2 bitar ,drack läsk till,sen sätt vid ipaden,kella med kattorna, sen spela fifa,sen hämta coca cola där nere,tog upp,nu ser jag solsidan avsnitt 5-8 avsnitt ,snart ska jag sitta vid ipaden,sen ska jag göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards