johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 11 juni 2013 22:01

  hej idag vakna jag halv tolv,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,bädda min säng,sen borsta tänderna,håret,sen plocka upp diskmaskinen,sen åt lunch,sen plocka ner i diskmaskinen,sen sätt vid ipaden,sen tog inne posten,sen strök mina kläder,sen drack kaffe,sen ringde min kille,fråga om jag vill med till maxi han åt först,sen hängde jag med han till maxi,sen åkte dom andre till väla,jag,min kille var hemma hos mig,jag ducha,sen tog på mig kläder,sen såg sverige,åt kvällsmat åt en korv med bröd, pommes,sen koka kaffe,drack kaffe till sverige,sen åt vi jordgubbar med grädde,sen fortsätte se sverige,sen sa jag hejdå till min kille för han cykla hem,nu fortsätter jag se solsidan,sen ska jag göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards