johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 23 juni 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 23 juni 2013 22:28

  hej idag vakna jag ,sen tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,tog ut smör,skinka , bröd i uterummet,sen hällde upp kaffe i en kopp,sätt mig i uterummet,åt frukost,sen tog inne smör,skinka i kylen,la brödet ,sen borsta tänderna,håret,sen drack kaffe,sätt vid ipaden,sen gick ut,hjälpte mamma i trädgården,sen hämta krater i gargaset,sen kratta i rabbaten,på gräsmatan,sen tog inne sakerna för det börja regna,sätt vid min ipad,sen gick upp,duscha,sen torka mig ,sen tog på mig kläder,sen gick ute iuterummet,sätt mig vid ipaden,sen tog på mig jeans,th-shirt,långarmad,sen ringde vi,beställde chinamat,jag hängde med mina föräldrar,handla det,bar en kass,en citykarta,sen åkte vi hem ,åt kinamat,mina sysskon hade dukat,jag ,mamma hjälptes åt,duka av efter kinamaten ,sen gick jag på toa,sen gick jag inne på mitt rum,sätt på en film,ser svenssonsvensson säsong 3 1disc,sen göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards