johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 10 juni 2013 22:39

  hej idag vakna jag klockan två,klädde på mig,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe sätt i uterummet,sen gick på toa,sen lätt sakerna i diskmaskinen torka,sen åt lunch ,sen plocka upp diskmaskinen,ställde ner i diskmaskinen,sen damtorka mitt rum halvägs ,sen drack kaffe,sen fortsätte damtorka,sen drack mer kaffe,sen tog upp damsugaren,damsuga mitt rum,sen gick på toa,sen kolla på film,sen cykla upp till maxi,sen åt kvällsmat,drack jucie sätt i uterummet,sen kolla på film,sätt vid ipaden,sen  gick ut,gick ,sen gick till dagiset,där träffa jag min kille ett litet tag,sen gick hem,gick på toa ,nu ser sissta skiva på eva,adam ,sitter vid ipaden,sen ska jag göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards