johannakarlssonmaltby

Direktlänk till inlägg 2 mars 2016

idag

Av johanna Karlsson Maltby - 2 mars 2016 21:30

 Hej idag vakna jag 6.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner mackan,yoggin,clemmentinen i väskan,sen tog på mig skor,jacka,sen tog väskan,sen låste dörren,sen körde mammma mig,min bror till tåget,sen vänta vi på tåget,sen fick jag ringa mamma,sen körde mamma mig ,min bror till skolan,sen körde hon mig till jobb,sen gick till jobb,sen byta om till arbetsth-shirt,förklädde,skor,sen tog hand om disken,sen hade möte med en handledare,sen tog hand om disken,sen åt frukost,drack kaffe,sen torka borden,sen prata med en handledare,sen tog hand om disken,sen sluta vi,sen gick,byta om till våran vanliga kläder,skor,sen möte min kille vid stastionen,sen tog tåget till bjuvstastion,sen gick resten av vägen hem,sen gick inne till mina föräldrar,åt lunch,sen gick inne till min lägenhet,sen gick jag,min kille till affären,sen handla,sen gick hem till mig,sen gjorde mat,sen åt kvällsmat,drack läsk,sen gjorde fruktsallad,sen såg film,sen gav katternamat,sen såg film,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna Karlsson Maltby - 13 mars 2016 17:47


  hej alla ny har jag gått över till noum.com vi hörs där alla 780414376 noum.com/johanna93 ...

Av johanna Karlsson Maltby - 12 mars 2016 22:30


  Hej idag vakna jag  nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen borsta tänderna,håret,sen gick ut i tvättstugan,sen gick inne til...

Av johanna Karlsson Maltby - 11 mars 2016 22:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med till jobb,sen gick inne till min lägenhet,sen gav katternamat,sen borsta tänderna,håret,sen packa ner matlåd...

Av johanna Karlsson Maltby - 10 mars 2016 21:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner färdigrätten,mackan,yoggin,fruk...

Av johanna Karlsson Maltby - 9 mars 2016 21:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner matlådan,mackan,yoggin, la i väskan,sen tog på ...

Ovido - Quiz & Flashcards