johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 4 mars 2016

Av johanna Karlsson Maltby - 4 mars 2016 23:30

  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen gav katternamat,sen borsta tänderna,håret,sen packa ner färdigrätten,mackan,yoggin,fruktlådan,la i väskan,sen tog på mig skor,jacka,sen tog väskan,sen låste dörren,sen gick till bilen,sen körde pappa mig,min bror till tåget,sen tog vi tåget till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till arbetsth-shirt,förklädde,skor,sen tog färdigrätten,matlådan,mackan,yoggin,fruktlådan,kaf
femuggen,sen låste skåpet,sen la färdigrätten,yoggin,mackan,fruktlådan i kylen,sen sätt kaffemuggen på bänken,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen åt frukost,drack kaffe,sen torka borden,sen åt lunch,drack läsk,sen tog hand om disken,sen sluta vi,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,slängde arbetskläderna i tvätten,sen tog väskan,sen låste skåpet,sen gick till tåget,sen tog tåget till bjuvstastion,sen gick resten av vägen hem,sen körde vi till mormor,morfar,sen åt kvällsmat,drack läsk,sen drack vi kaffe,åt kaka,sen sätt vi,prata,sen gick vi,tog på oss,sen gick vi till bussen,sen tog vi bussen ner till knutpunkten,sen gick vi inne på en pub,jag drack läsk,sen gick vi ner till tåget,sen tog vi tåget till bjuvstastion,sen gick resten av vägen hem,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,sa godnatt,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards