johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 6 mars 2016

Av johanna Karlsson Maltby - 6 mars 2016 21:30

  Hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,sen gav katternamat,sen såg tv,sen gick inne till mina föräldrar,koka kaffe,sen åt kanelbullar,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde fruktsalladen,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt lunch,drack läsk,sen gick inne till min lägenhet,rengjorde ugnen,sen såg tv,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,drack läsk,sa godnatt,sen gick inne till min lägenhet,sen  gav katternamat ,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards