johannakarlssonmaltby

Alla inlägg under februari 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 28 februari 2013 21:22

  här är ett par jeans jag köpte igår på kappahl vad tycker ni om dom?jag tycker dom är jättefina.

Av johanna Karlsson Maltby - 28 februari 2013 21:20

  här är ett par jeans jag köpte på kappahl igår vad tycker ni om dom ? jag tycker dom är jättefina.

Av johanna Karlsson Maltby - 28 februari 2013 21:18

   här är en tröja jag köpte på kappahl igår vad tycker ni om den?jag tycker den är jättefin.

Av johanna Karlsson Maltby - 28 februari 2013 21:01

  hej idag väckte mamma mig gick på toa,sen åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig yterkläderna,sen gick till bussen,tog min macka,min mat,min dricka,sen tog bussen,sen hoppa av vid bibbloteket,sen  gick en liten bit,sen byta om till arbetskläder,sen plocka disk,sen ställde inne mjölk i kylskåpet,sen hade vi frukostrast,då åt jag min macka jag hade med,drack kaffe,sen plocka diskmsen halv ett åt jag kyckling fajita,drack jucie,sen plocka disk,sen hade vi möte klockan 2 ,sen tog vi det lungt till vi sluta,sen sluta vi då byta jag kläder,sen  gick jag till bussen,sen tog den hem,sen hoppa av vid annerovägen,lämna mina tarmorbyxor där dom skulle ligga,hängde upp allt,la mina skor där dom skulle ligga,sen ladda mobilen lite hem,kolla när bussen ,gick till bowlingen,sen bowla 17.00 till 18.00,sen hämta mina föräldrar mig tog min vattenflaska med hem,sen stoppa ner mössan,vantarna i kassen,tog med kassen hem,sen duscha ,sen såg på svenssonsvensson säsong 1-6 ,sen åt mat,sen fortsätte se svenssonsvensson säsong 1-6 sen såg klart den,sen nu ser jag svensson svensson säsong 1 avsnitt 7-12 ska snart äta räkor,sen göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna .

Av johanna Karlsson Maltby - 27 februari 2013 20:42

  hej idag väckte mamma mig,sen gick jag på toa,sen gick inne på mitt rum klädde på mig kläder,sen åt en macka,drack jucie,sen borsta tänderna,håret,sen tog min mat,dricka,macka,stoppa ner i en kasse,sen tog på bussen till jobb,sen byta om till mina arbetskläder,sen skär gurka,sen plocka disk,sen hade vi frukostrast,åt min macka,drack kaffe,sen plocka disk,sen hade vi lunchrast åt min mat,drack jucie,sen plocka disk,sen kom min lärare då sätt vi ,snacka,sen sluta vi då åt sluta vi då byta jag om till mina kläder,sen gick till kappahl,sen tog jag bussen hem,sen gick jag,min kille ut,gick en runda,sen gick till maxi,sen gick jag hem till mig ,han till sig,har ätit kvällsmat,ser film nu,sen lägga mig,göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon alla hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 26 februari 2013 20:15

  hej idag väckte pappa mig,sen gick jag på toa,sen åt frukost,drack kaffe,sen brädde jag en macka,sen gick ,borsta tänderna,håret,sen hämta min mobil på mitt rum,sen tog på mig yterkläderna,tog mina saker i en kasse,sen gick till busshållsplatsen,sen vänta på bussen,sen gick på bussen,sen gick av vid bibbloteket,sen gick en liten bit til jobb,sen byta om till mina arbetskläder,la inne mina saker ikylskåpet,sen skär gurka,sen plocka disk ,sen åt frukost,drack kaffe,sen plocka disk,sen åt halv ett till ett,sen plocka disk,sen sätt,snacka,sen sluta ,tog bussen hem,sen vänta min kille på mig ,sen gick vi hem till mig ,sen åt jag ,sen åkte jag,bowla till sex,sen gick vi hem då såg han glassabilen han köpte varsen glass till oss vid fredrikstall,sen gick vi till dalhem,stog,snacka utanför mig,sen gick han hem till sig,jag inne till mig,sen åt jag rotmos,stektfläsk,sen duscha jag,sen prova kläder,sen åt jag chokladpudding,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 25 februari 2013 20:00

   hej idag väckte mamma mig sen gick jag på toa,sen tog på mig kläder,sen åt en macka,drack kaffe,sen tog på mina yterkläder,sen,tog min mat,en dricka,macka,sen tog på bussen till jobb,sen gick en liten bit,sen byta th-shirt,tog på mig förklädde,sen tog på mig köksmössa,sen fråga en kan du skära sallad då sa jag ja,sen skär jag sallad,la det i en skål,sen hade vi rast,åt min macka jag hade med mig,drack kaffe,sen plocka disk,sen hade vi lunch halv ett åt maten jag hade med mig,drack jucie jag hade med mig,sen plocka disk,sen tog det lungt,sen hade sissta rasten drack te,sen byta till min egna th-shirt,sen tog på mig mina yterkläder,sen gick till bussen ,tog den hem,sen gick resten av biten från annerovägen,sen tog av mig yterkläderna,sen bädda min säng,sen koka vatten,sen drack te, åt filmjölk snacka med min kille itelefon,sen sätt vid min ipad,ladda mobilen,sen gick på toa,sen såg jag film,sen åkte vi till mormor,morfar,sen åt dillkött,potatis,morötter,stekt lök,broccoli,sen såg ullared ,drack alckoholfricider,åt chokladpudding,sen åkte vi hem 20.55 min bror somna han var jättetrött,sen såg klart ullared,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 24 februari 2013 20:47

  hej idag väckte min mamma mig 10.49,sätt på en låt,sen gick jag upp,åt ett ägg,en macka,drack jucie,sen såg jag sälskapsresan,sen åt vi taco,sen såg jag dönickar,dårfinkar,sen kom en hem till mig,vi gjorde vissa saker ,sen såg vi dalhem filmen,en annan film,sen gick han hem,då såg jag svenssonsvensson säsong 1-6,sen åt jag mat,nu fortsätter jag se svenssonsvensson,ska snart duscha,sen imorgon börjar man sin praktik igen sissta veckan sen tråkiga skolan igen,sen påsklov hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards