johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 16 februari 2013 21:19

  hej idag ringde min kille,väckte mig vid elva något,sen gick jag upp på toa,sen gick inne på mitt rum,klädde på mina kläder,sen åt en pannkaka,en macka,drack jucie,sen borsta tänderna,sen bädda sängen,sen gick inne på fb på min ipad,en som heter isak börja skriva till mig men sa jag ska ut,gå med min kille,sen logga jag ut från fb,sen borsta håret,sen tog på mig yterkläderna,sen gick ut,där vänta min kille på mig,sen gick jag,min kille ut,gick,sen gick vi till filbornaskolan,sen gick hem till dalhem igen,sen hängde med mig hem ,sen fråga han gör det något om jag går ut,går med min kusin då sa jag nej det gör inget,då såg jag klart bert disc 2 ,sen sätt på bert disc 1,sen sätt på lång filmen,sen åt rotmos,något kött,sen åkte jag,min kille ner till stan ,sen gick vi istan,såg på drömljusena,tog bilder har sett drömljusen 3 gånger nu ,sen gick vi till affären istan,handla,sen tog bussen hem,sen hoppa jag av vid annerovägen,min kille på dalhem centrum,nu ser jag bert lång filmen,sen när mamma har slutat så ska jag se melodifestivalen som pappa spelat inne ska nog snart se gladiatoriona för han aldrig se dom igår hade bra alla vi hörs imorgon alla hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards