johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 22 februari 2013 22:42

  hej idag väckte mamma en halv elva,då gick man upp,gick på toa,sen inne på mitt rum,tog på sig kläder,sen borsta tänderna,håret,sen sätt lite vid i paden,sen kom mormor,morfar då fika vi,sen laga jag mat till oss det blev broccolisoppa,sen duka fram,sen röde isoppan,sen tog fram soppan,sen smaka mamma,pappa,syrran den dom tyckte den var god,sen ställde ner saker i diskmaskinen,torka bordet,ställde ut soppan i kylskåpet,la ut potatisen,sen gick på toa,sen såg klart vingar av glas,sen drack kaffe,sen fortsätte se selma,johanna,sen såg klart den,sen sätt på sälskapsresan på mallorca,fjällen,sen sa mina föräldrar kan någon hjälpa till,skära upp grönsaker då gjorde man det,sen duka man fram talrikar,bestic,glas,sen tog man veck sin talrik,bestic,glas,sen skrev till en på fb nu är jag klar nu kan vi ut,gå,sen gick ut,gick med han,sen gick jag hem till mig,han till sig,sen tog jag med läsk upp,sen sätt igång sälskapsresan på mallorca igen,sen pausa den,såg ett klipp av lilla jönssonliga på styva linan som någon lakt inne,ska fortsätta se sälskapsresan vi hörs kanske imorgon efter melodifestivvalen annanrs skriver jag 2 inlägg på söndag hade bra alla vi hörs hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards