johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 14 februari 2013 21:55

  hej idag vakna jag när mamma väckte mig gick på toa,sen gick inne på mitt rum,tog på mig kläderna,sen åt en plattmacka,brädde en,tog med till jobb,sen drack kaffe hemma,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig yterkläderna,sen gick till bussen,sen stog,vänta lite på bussen,sen tog bussen till jobb,hoppa av vid bibloteket,gick till söderslunchcafe där ifrån,sen gick till mitt skåp tog av mig yterkläderna,byta om till kökströjan,förklädet,sen kökskorna,sen tog maten,drickan,sätt inne i kylen,sen tvätta händerna,sen plocka disk,sen åt frukost åt en plattmacka,kaffe,sen plocka persilija,sen plocka disk igen,sen åt lunch,sen torka borden,sen plocka disk igen,sen fika med en bulle,en clementin,drack kaffe,sen gick , byta om till sin vanliga tröja,sen tog på mig ytekläderna,sen skorna,sen låste skåpet,tog hem nycklarna,sen gick till bussen,tog bussen hem,sen hoppa av på annerovägen,sen gick hem där ifrån,sen tog av tarmorbyxorna,sen ladda mobilen liten,sen tog bussen till bowlingen med mina föräldrar,syrra,sen bowla 17.00 till 18.00,mina föräldrar bowla med jag,min syrra drack läsk,dom varsen öl,sen sluta dom bowla,vänta på mig,sen gick vi på toa,jag sätt på mig långkalsonger,sen gick ner till stan,såg drömljus,sen åt china mat på österonspärla,sen gick inne på pistachia,sen gick,kolla på drömljus,nu är man bara hemma ,tar det lungt vi kom hem 21.00 , imorgon är man ledig då ska man sova länge glad allahjärtansdag alla så hörs vi imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards