johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 11 februari 2013 19:11

  hej idag vakna jag ett tag efter mossan hade väckt mig gick upp 07.10,sen gick upp,gick på toa,sen gick inne på mitt rum tog på mig kläderna,sen gick ner slängde ner kläder i tvätten,sen tog kaffe,brädde en macka att ta med till frukostrasten på jobb,sen att äta hemma,sen borsta tänderna,håret,sen packa ner maten , mackan,drickan i en kasse,sen tog på mig yterkläderna,kassen,stoppa ner mobilen,sen gick till bussen,sen vänta lite på bussen,sen gick på bussen,sen åkte den till bibloteket,hoppa av där,sen gick till jobb,sen tog av mig yterkläderna,byta om till kökskläderna,sen tvätta händerna,sen blanda risen,sen plocka disk,sen hade vi frukostrast 9.30 till 10.00,då åt jag min macka jag tog med hemme ifrån,drack kaffe,sen när rasten var slut plocka jag disk igen,sen sätte mig,läste tidningen,sen fråga en handledare ville du lägga upp maten,då gjorde jag det till dom som åt där,sen sätt mig lite ner igen,sen plocka disk,sen hade vi lunch rast 12.30  till 13.00,sen åt jag panerad fisk,sen plocka upp disk igen,sen vid halv tre sätt vi oss,fika,drack kaffe,sen sluta jag , tog på mig min vanliga tröja,sen tog på mig yterkläderna,tog bussen hem ,sen ringde mamma,när man kom hem hade hon fixat kaffe till en ,sen drack man kaffe,snacka med mamma,sen läste hd,sen sätt vid sen ipad,sen sätt på en film på sitt rum,sen pausa den,gick ut med mina pant burkar i förådet,sen var den andra filmen slut,sen sätt man på en ny film,sen pausade den,gick,åt kvällsmat ,jag drack te med ,20.00 ska jag se ullared på tv ,sen imorgon efter bowlingen ska jag försöka se familjen annorlunda på tv4.se hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards