johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 9 februari 2013 22:00

  hej idag vakna jag vid tio något,sen gick upp,gick på toa,sen tog på mig kläder,sen åt frukost en macka,filmjölk,mussli,drack kaffe,sen damsugga mitt rum för hade dam torkat i går kväll halv tolv på natten,sen borsta jag tänderna,håret,sen smsa min kille,då kom han till mig ,då såg jag familjen annorlunda,sen ullared såg vi ,sen halv tre något åt jag taco,då spela han fiffa på mitt playstasion 2,sen gick jag på toa,sen gick inne till mitt rum,sen vid halv fyra något åt han hem,åt,då gick jag,ducha sen sätt jag vid facebook,läste bloggar,sen ringde min kille,fråga hinner jag ducha innan vi ska ner till stan då sa jag ja,då klädde jag på mig,sen gick ner för mina föräldrar,bror kom,sen gick jag upp på toa,sen när jag hade tvättat händerna ringde min kille,sa är du klar då sa jag nej då sa han jag har jacka på mig,då började jag klä på mig då mötes vi vid laddanskorsning,sen gick,tog 7 an,åkte ner med den till stan,gick i stan,kolla på ljusfestivalen, bor ni i helsingborg eller någon annan stans så åk,kolla på det det är jättefint,sen gick vi,tog 1 an till maxi,där handla jag 2 choklad,engeridricka,sen betala det,sen gick vi,kolla när bussen kom men vi gick hem istället,sen väl framme vid min gata så vill han se något på sin fb men det funka ej så då gick jag ut i förådet,kolla om vi hade alkoholfricider men nej men hitta peppsi,tog inne den,sen klädde av mig yterkläderna,sen  gick på toa,sen gick,värmde min mat,sen åt mat,sen gick på toa,nu ser jag snowdogs,ska nog se melodifestivalen på min ipad missa den,sen fortsätta se snowdogs hade bra alla vi hörs i morgon alla hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards