johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 12 februari 2013 19:27

  hej idag vakna jag när mamma väckte mig,gick på toa,sen tog på kläder,sen åt en platmacka,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig yterkläderna,sen gick till bussen,sen vänta lite,sen kom ettan,sen gick på bussen,sen sätt mig,en gamal tant var rolig då sa hon då sitter vi brevid varandra idag igen,sen gick av på söder,sen gick till söderslunchcafe,sen gick till mitt skåp tog av mig yterkläderna,sen tog kassen med maten,det,la på golvet,sen tog på mig kökskläderna,sen tog ut det i köket,la det i kylskåpet,sen skala morötter,sen tog min macka,tog kaffe,åt det 9.30 till 10.00 hade vi rast,sen stektefläsk,sen ställde fram vatten,mjölk,sen plocka inne disk där det skulle vara,sen värmde min mat,sen åt,drack,sen hjälpte till med disken,sen fika vi halv tre till tre,då drack jag kaffe,sen sluta jag ,gick ,byta om till mina vanliga kläder ,yterkläderna,sen tog nästan alla mina saker,gick till bussen,tog den hem,sen åt pizza hemma,sen körde pappa mig till bowlingen framme på bowlingen känner jag i fickorna hade inga nycklar,dom var ej hemma eller som dom är kvar på jobb hoppas jag för annars vet jag ej vad jag gör,sen sa det till sune men som tur var hade dom extra nyckel till mitt skåp,sen tog mina saker,la inne jackan,det,sen bowla 17.00 till 18.00,sen tog mina saker från skåpet,sen låste sune skåpet,sen åkte hem,kollat här hemma inga nycklar,sen ducha jag,sen slängde ner kläderna itvätten,sen sätt mig vid min ipad,sen mat , nu ska jag se om det var rätt ullared jag såg igår,var det det så ska jag se familjen annorlunda hade bra, vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards