johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 10 februari 2013 20:15

  hej idag vakna jag 11.37,sen åt macka,sen bädda sängen,sen borsta tänderna,håret,sen sätt lite vid min ipad,sen åkte bil till farmor,farfar i hässleholm,var där till halv sex något,sen körde vi hem från farmor,farfar,sen åt ris,kött,sås,sen drack jucie,sen åt glass,jordgubbar,grädde,sen såg lite på deras tv men inget roligt,sen läste tidningen,sen smsa med min kille,gick inne på fb,sen drack kaffe,var inne på fb,sen såg skidskytte,sen åkte vi till maxi ,smsa med min kille på väga till maxi,sen på maxi köpte jag 3 filmer,sen köpte mer dricka till jobb,sen åt korv med bröd,nu ser jag en film som jag köpte på maxi idag som heter wellcome to the rileys,sen ska jag lägga mig 21.30,sen ska man jobba i morgon,hade bra alla vi hörs i morgon alla hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards