johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 6 februari 2013 19:56

  hej idag vakna jag när mamma väckte mig,sen tog på mig kläder,sen åt frukost,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig yterkläder,sen gick till bussen,vänta på bussen,sen tog bussen till skolan,sen tog av mig yterkläderna, sen gick ner till uppbehållsrummet ett litet tag,sen till billi,där fick jag låna en kompisdata hade glömt min data hemma,sen fick vi rast 8,35,då åt jag mina frukter,sen gick jag,tog på mig mina yterkläder,sen gick vi ner till stan,det snöa då,sen hängde jag av min jacka,min mössa,mina vantar, hade tarmerbyxorna på mig inne i konserhuset dom sa inget, vi såg gisslan draman den var jättebra tyckte jag,sen tog jag på mig min jacka,mössa,vantar,sen tog vi bussen upp till skolan igen,sen gick jag,en kompis,tog av oss yterkläderna,sen gick ,åt ,sen hade vi rast till 13.20,sen hade vi musik till 14.20,sen hade vi bollsport till 15.20,sen tog jag på mig yterkläderna,gick till bussen,tog bussen hem,sen tog av mig yterkläderna,sen drack kaffe,sen var hemma själv för mina föräldrar,mormor,morfar,syrran var , handla,sen gick min bror till 2 kompisar för han skulle på karate med dom,då var jag hemma själv,sen kom dom andre hem,sen ringde pappa,beställde pizza,sen körde vi,hämta pizza,sen har vi ätit pizza, imorgon till v9 ska man vara på praktik på söderslunchcafe,kommer bilder på filmerna jag köpt någon dag hade bra alla vi hörs i morgon alla hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards