johannakarlssonmaltby

Alla inlägg under december 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 31 december 2013 23:30

  hej idag vakna jag halv ett,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,sen tog ut smör.skinka,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen såg film,sen kom min kille,sen åt lunch,sen såg film,sen gick,ducha,sen såg film,sen tog på mig kläder,sen såg film,min kille gick hem,sen såg jag till ljusen,potatisen,sen åt kvällsmat,sen såg film,sen gick jag med min kille hem till han,sen hängde med,såg när min kille smällde,sen var hemma hos han,såg tv,sen såg klockan tolv när dom smällde,sen följde min kille mig hem,gott nytt år alla hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 30 december 2013 23:30

  hej idag vakna tio,sen tog på mig kläder,sen gick på toa,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen tog upp kaffe,ställde på mitt rum,sen borsta tänderna,sen såg film,drack mer kaffe,sen gick på toa,sen såg film,sen borsta håret,sen såg film,sen åt pizza,drack läsk,sen såg film,sen såg film,sen åt kvällsmat,då ringde min kille hem till mig,fråga om jag vill hänga med han till maxi,sen hängde med han till maxi,sen gick på toa,sen la på mitt rum,kela med min kille,sen gick ner,hämta kaffe,drack kaffe,gav katternamat,sen gick på toa,sen gick inne på mitt rum,kela med min kille,sen gick ner,sa hejdå till min kille,sen såg film,sen såg smällare på youtube,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 29 december 2013 23:30

  hej idag vakna jag elva,sen tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,sen tog ut smör,skinka,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,sen bädda sängen,sen drack kaffe,såg film,sen åt vi en korv med bröd,drack kaffe,sen såg film,sen ducha jag,sen tog på mig kläder,sen såg film,sen åt kvällsmat,drack läsk,sen byta kläder,sen såg film,sen ringde min kille mig,sen hängde med min kille ut,vi gick en runda,sen byta kläder,sen såg film,sen gick på toa,sen fortsätte se film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 28 december 2013 23:30

  hej idag vakna jag nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen värmde kaffe i mikron,tog ut smör,skinka,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen tog inne kaffekoppen,sen gick på toa,sen borsta tänderna,sen bädda sängen,sen såg film,sen vek tvätt,plocka upp diskmaskinen,sen tvätta vittvätt,sen borsta håret,sen koka kaffe,drack kaffe,såg film,sen åt 2korvar med bröd,drack läsk,sen åt godis,drack läsk,såg film,sen pausa,gick på toa,sen fortsätte se film,sen såg uppvisningen på svea från mitt fönster,sen gick på toa,sen såg film,sen pausa,åt kvällsmat,sen gick på toa,sen såg film,sen byta kläder,sen gick jag,min kille till maxi,min kille handla på maxi,sen gick vi till mig,stog ,snacka utan för vårt hus,sen gick han hem till sig,jag gick ut till förrådet,kolla om vi hade julmust men det hade vi inte,sen gick på toa,sen tog upp cola,åt godis,drack cola,sen byta kläder,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 27 december 2013 23:30

     hej idag vakna jag halv tolv,sen tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,sen tog ut leverpastaj,sen tog ut kaffekoppar till mig,mamma,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen gick på toa,sen tog ner ett vinglas,sen bädda sängen,sen tog upp mer kaffe,sen tog ner kaffekoppen,sen såg film,sen hjälpte mamma att slänga inne kulörtvätt,sen vik alla kläder,sen fortsätte se film,läsa bloggar,såg saker på instagram,sen såg saker på facebook,sen såg film,sen gick på toa,sen kom mormor,morfar, vi åt tårta,drack kaffe,sen fortsätte se film,sen gick på toa,sen tog på mig kläder,sen gick jag,min kille till maxi,sen betala vi,sen tog vi bussen till bibloteket,sen hoppa vi av,gick till frikost,åt kebabtalrik,drack cocca cola,sen gick vi till biografen,gick på toa,sen gick inne tll bion,jag,min kille såg sune på bilsemster,sen åt godis,drack läsk,sen gick vi,tog bussen hem ,hoppa av på annerovägen,sen hängde min kille med mig hem,sen gick på toa,sen kom mina föräldrar hem,sen  åt vi tårta,sen la vi,kela,sen gick ner med min kille ner,han gick hem,sen såg jag film,sen läste bloggar,sen fortsätte se film,sen gjorde mig klar föläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 26 december 2013 23:30

  hej idag vakna jag nio,log,drog till halv tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,tog ut leverpastajen,smörkniv,kaffekoppen,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen gick upp,bädda sängen,sen borsta tänderna,sen såg film,drack mer kaffe,sen snacka med min kille i telefon,sen smsa med min mamma,sen ringde min syrra,sen tog på mig jackan,skorna,sen körde vi ner,hämta biobiljetter till imorgon kväll när jag,min kille ska se sune på bilsemster,sen körde hem,sen hoppa av,gick upp,ducha,sen torka mig,sen borsta håret,sen tog på mig jeans,tunnlångarmadtröja,sen såg film,sen gick ner,hälsa på min mormor,morfar,sen fortsätte se film,sen kom farmor,farfar,åt förrätt,sen fortsätte se film,läste bloggar,sen åt vi kvällsmat,sen fortsätte se film,läsa bloggar,smsa med min kille,snacka med några på facebook,sen åt vi kladdkaka,drack kaffe,sen tog inne talriken,kaffekoppen,sen gick på toa,sen fortsätte se film,sen gick ner,sa hejdå till farmor,farfar,mormor,morfar,sen gick ner,tog mer kaffe,drack mer kaffe,drack julmust,såg film,läste bloggar,sen såg mer film,snacka med min kille i telefon,en syrra på facebook,sen såg mer film,sen såg kan du vissla johanna,sen såg svensson svensson,sen  gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 25 december 2013 23:30

  hej idag vakna jag elva,sen tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen tog i en leverpastjen,kaffekoppen,gick upp med kaffekoppen,ställde på mitt rum,bädda sängen,sen borsta tänderna,sen såg film,sen lyssna på musik,blogga om gårdagen,sen såg fler filmer,sen åt vi lunch,drack julmust,sen kolla film,sen snacka med min kille i telefon,sen beställde jag,pappa bio biljetter till sune på bilsemster på fredag,sen tömde papperskorgen,sen gick på toa,sen fortsätte se film,läste bloggar,sätt vid ipaden,sen snacka med några på fb,sen åt kvällsmat,sen läste bloggar,såg film,sen snacka med sofia på fb,med min kille i telefon,sen såg fler filmer,sen sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs i morgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 25 december 2013 13:30

  här är julklappar,en stor julklapp min lillebror skulle få,sen julklappar till oss andra med.   här är fler julklappar till mig,min syrra,min bror,mina föräldrar,min mormor,morfar,min morbror   här är fler julklappar till mig,min syrra,min bror,mina föräldrar,min mormor,morfar,min morbror   här är filmer,choklad, andra saker jag fick i julklapp  kommer fler bilder   här är en jultavla jag fick av mormor igår den är fin tycker jag vad tycker ni? kommer fler bilder   här är julmaten vi åt igår kommer fler bilder på julmaten        här är gröt vi åt igår,kommer en bild på saftsåsen med   här är en  bild på saftsåsen det var alla bilder från julafton hade bra alla så länge så hörs vi ikväll på bloggen hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards