johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 1 december 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 1 december 2013 21:30

  hej idag vakna jag nio,sen gick upp på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,sen gick ner,borsta håret,sen såg julkalenderna på svtplay,sen såg hifsjulkalender,sen gick ner,åt chokladpudding,drack kaffe,sen rätta stavning på min blogg,såg disselråttor,sjömansmöss,kolla saker på fb,sen kom min kille,vi la,möss,såg film,sen gick jag ner,åt taco,drack julmust,sen gick på toa,sen gick min kille hem,hämta saker,jag tog på mig jeans,en annan tröja,sen gick på toa,sen tog på mig skorna,jackan,mössa,vantar,sen gick till bussen,sen tog vi bussen ner,sen gick från ga torg till mc donalds,åt på mc donalds,sen gick jag,han,hansmossa på julskyltningen,sen åkte hansmossa hem,jag,han gick lite till,tog bild på saker,sen gick vi från stan till dalhem,sen hängde han med mig hem,jag gick på toa,fixa godis,julmust till oss,sen såg vi solsidan,sen såg jag äntligen jul,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs i morgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards