johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 5 december 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 5 december 2013 21:45

    hej idag vakna jag halv sju,sen gick på toa,sen tog på mig kläder,sen såg jag julkalendern,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,tog min mobil,sen borsta håret,sen tog på mig skorna,jackan,vantar,mössa,sen  åkte jag,pappa till byggmax,sen åkte vi till tandställningstandläkaren,sen åkte vi till dennis,lämna en sak,sen körde han mig till söderslunchcafe,sen gick jag ner,byta om till th-shirt,förklädde,köksmössa,kökskor,sen tog min färdigrätt,macka,sen låste skåpet,sen åt frukost åt en macka,sen la inne färdigrätten i kylen,sen tog hand om ren disk,sen pensla en plått,sen tog hand om ren disk,sen värmde min färdigrätt,åt lunch,sen torka borden,sen tog hand om ren disk,sen fick vi gå ner,byta om tidigare på grund av stormen,sen gick ner,byta om till mina vanliga kläder,jackan,skor,vantar,mössa,sen låste skåpet,sen gick till ga torg,tog bussen där i från hem,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,tog inne posten,sen sätt jag,mamma,snacka,sen kom pappa hem,sen åkte jag,mina föräldrar till maxi,sen gjorde vi degen till lussekatterna,sen gjorde dom maten,sen baka vi ut lussekatterna,sen åt vi kvällsmat,drack julmust,sen sätt inne lussekatterna,sen smaka lussekatterna,drack julmust,sen öpnna mina choklakalendrar,sen såg hifsjulkalender,sen såg sunesjul,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards