johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 20 december 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 20 december 2013 23:30

  hej idag vakna jag halv åtta,sen gick på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen sätt inne kaffekoppen,sen gick på toa,sen borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,tog på mig jackan,skorna,vantar,mössa,tog paraply,hörlurar,sen gick till bussen,tog bussen till skolan,sen hoppa av vid skolan,gick resten av vägen,sen gick till omkläddningsrummet,hängde av jackan,vantarna,mössan,la inne paraplyet,hörlurar,sen sätt iuppbehållsrummet,smsa min kille,sen gick vi till aulan,såg julshow,sen gick vi till lilla köket,åt kakor,drack julmust,sen gick till omkläddningsrummet,hämta jackan,vantar,mössa,paraply,hörlurar,sen gick till bussen,tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen,sen tog inne hd,sen åt grönkålssoppa,sen gick på toa,sen la inne en bild på instagram,sen såg barna hedenhös uppfinnerjulen,sen kolla på hifsjulkalender,sen gick ner,koka kaffe,tog 2 chokladbitar ur mina chokladkalendrar,sen gick upp,drack kaffe,åt godis, chips,läste bloggar,sätt på film från vi var små,kolla,sen sätt på ipaden,sen  gick på toa,sen snacka med min kille,sen  sätt på en ny film från vi var små,sen gick på toa,sen åt kvällsmat,sen gick på toa,sen fortsätte se film,sen sätt iuterummet,snacka med mina föräldrar,sysskon,drack coccio,åt ostbågar,sen gick på toa,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 20 december 2013 13:33

här är ett filmklipp på julbyn
 

Ovido - Quiz & Flashcards